Have a Little Faith in Me / 給我一點信心!

When the road gets dark當路途變黯
And you can no longer see而你看不見啦
Just let my love throw a spark且讓我的愛拋作火花
And have a little faith in me並且給我一點信心啊
And when the tears you cry然而當你哭的淚水
Are all you can believe僅是你能堅信的時
Just give these loving arms a try, baby且給這對關懷的臂膀一個機會 寶貝
And have a little faith in me並給我一點信心吧 (5x唱我五遍)

And when your secret heart然而當你秘密的心靈
Cannot speak so easily難輕易啟齒時呢
Come here darling, from a whisper start愛人來這裡 從自言自語開始
To have a little faith in me來對我有有點信心
And when your backs against the wall且當你背脊已牴觸到牆壁時
Just turn around and you, and you, you will see就轉過身而 且 你會明瞭
I will catch you, I will catch your fall, baby我會接住你 我會接住你昏倒的 寶貝
Just have a little faith in me就對我有點信心
And have a little faith in me和給我一點信心 (4x四遍)

Well, Ive been loving you for such a long time, girl嗯 女孩 我已經深愛妳好一段時間了 
Expecting nothing in return不期待任何的回饋說
Just for you to have a little faith in me就為了妳來給我有一點信心呢
You see time, time is our friend妳明知歲月 時間是咱們的朋友 
Cause for us, there is no end因為對咱們來說 沒有終點的
And all you gotta do, is have a little faith in me而妳所得要做的 就是對我有點信心
I said, I will hold you up, I will hold you up我說 我會抱起妳 我會挺身而出的
And your love gives me strength enough, so然而妳的愛給了我足夠的能量喔 所以
Have a little faith in me給我點信心囉
I said hey, all you gotta do for me, girl我說嘿 女郎 妳所得要對我做的 
Is have a little bit of faith in me
 就是對我有點信心哦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    kim103030 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()